11 september 2009

Vägdag - 78 igen

Vikt: 78 kg
Förändring från förra veckan: +/- 0 kg
Totalt: -9,3 kg


Tack för era kommentarere - det betyder jättemycket. Vågen stod på precis samma även idag - 7 (SJU!!) dagar i rad har den visat sjuttioåtta komma noll - helt jäkla galet. Jag har nog aldrig någonsin vägt samma mer än högst två dar på rad förut, det brukar alltid pendla - men nä, varken upp eller ner. Jag vägde mig 4 gånger för jag började ärligt talat tro att det va nåt fel på den, att den bara kunde visa 78,0. Sen klädde jag på mig och då visade den 78,4 så jo, UPP kan den visa i alla fall.

Erkänner att luften gått ur mig lite - idag har jag redan ätit frallor med smör och ost till frukost och några chokladbitar har slunkit ner. Denna helgen får gå hur den vill. Nästa vecka ska jag väga ALL min mat. Inga duoval (ät hur mkt du vill för vissa points - men jag utnyttjar knappt det nu heller) utan räkna varenda gram. Träning minst fem dagar. Soppa ett mål om dagen. Ja, nästa vecka. Men nu är det helg.

Ska lägga upp bild på min klänning sen, ni ska få hjälpa mig vad jag ska ha till =)

4 kommentarer:

  1. fast du är ju så jäkla duktig! snart så visar vågen mindre! ta helg nu och så kör samma på måndag! jag avundas den disciplin du haft den senaste veckan! :)

    SvaraRadera
  2. Varken plus eller minus är ju rätt okej ändå. Men förstår att du ville ha ett minus så som du har kämpat. Får så jag med ibland och om jag orkar kämpa lika bra veckan efter så brukar jag få rätt stora minus då (typ ett kilo, tycker jag är en del).

    SvaraRadera
  3. Vad häftig bloggheader du har gjort! Jätteläcker! :)Att stå stilla är faktiskt oxå en bedrift. :)

    SvaraRadera
  4. Kom igen nu... kämpa på... våga kämpa... det kommer att lösa sig. Pepp! Pepp! Pepp!

    SvaraRadera