07 september 2009

Dag 7 var en söndag...

och första veckan avklarad! Låg kvar på fredagens vikt även denna måndagsmorgon, DÄR har vi förändringen som behövs i mitt liv (har ju en tendens till 4 duktiga och 3 katastrofala dagar varenda vecka) och den bedriften är jag stolt över!

Frukost - 3 små mackor med philadelphia och sockerfri marmelad 5p

Ingen träning men spenderade 2½ timme med att STÄDA (svetten rann, skojar inte)

"Lunch" - lite pastagratängrester - 5p

Kvällsmat - hemmagjord pizza. Deg ca 7p, 10%-ig ost ca 3p, ½ kycklingfilé 1p, oliver 1p och grönsaker.

Alltså 22,5 points under gårdagen. Också helt okej eftersom jag kunde njuta av hemmagjord pizza!!!

3 kommentarer:

  1. Shit vad du är bra!

    Ny tävling??? SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA!!
    =)

    SvaraRadera
  2. Haha, tänkte precis skicka iväg en kommentar. Jag BEHÖVER BL-utmaningen! Räcker inte med 60-dagars, känner jag ;)

    SvaraRadera
  3. Så länge du inte går upp på helgen under dina "katastrofala" dagar så är väll 4 bra dagar kanon :)

    Kul med tävling. Jag vill också vara med om det blir en ny!

    Kramiz!

    SvaraRadera