03 september 2009

Efter dag 3...

Hade en ganska bra dag 3 också.

Frukost - gröt (2,5p) och ett knäcke (1p)

Sen blev det träning = en timme bodypump, 30 min spinning, 30 min core = 3 träningspoäng

Lunch blev sista kycklinggrytan (6p)

Snabbt mellanmål - osockrad nyponsoppa (1p)

Sen var jag på jobb redan vid fem pga möte (jobbade 17-07:15 alltså) och fick inte i mig nåt förrän vid 22:30 och då va jag ju vrålhungrig - åt av jobbets kvällsmat, en skål inte så god soppa och 2½ mini-frallor (sånna hembakade, stora som en nektarin ungefär) med smör och ost (dumt men de var färdigbredda i kylen å jag var hungrig). Points?? Kanske 10?

Iaf blev det runt 20-22 points och det får va ok för en dag med så mkt träning.

Vägdag imorgon, ser tyvärr inge vidare ut. Varför kan man inte bara få lite medvind nångång...?

4 kommentarer:

  1. kors vad mycket träning! du är ju GRYM!

    SvaraRadera
  2. Kämpa på bara, fortsätt i den här banan du är grymt duktig!! Är inte vågen snäll imorgon lär du få ett MYCKET fint resultat nästa vecka!!

    Heja heja!!

    SvaraRadera
  3. Håller med Ida, spelar mindre roll vad vågen visar när du tränar så mycket :)

    SvaraRadera
  4. ja, att duscha är det som är jobbigast ;)
    men jag hoppas jag får jobb snart så jag kan ägna min tid till annat också! som sagt att få jobb nu är inte lätt, så var glad att d har jobb och häng kvar vid det ett tag :)

    SvaraRadera