08 september 2009

Dag 8 - here we go vecka två

Frukost - gröt, knäckebröd 5,5p

Innan träning - nybakat bröd, lite smör 6p

Träning - 1 timme step - tog ut mig fullständigt, så jäkla kul!!

Middag - fisk, potatismos, grönsaker 6,6p

På natten - morötter, två miniminimini-vetebullar, lite yoghurt 4p

Summa = 22 points. Två för många och ja, bullarna på natten va väl inte optimalt. Men träningen ökade aptiten så då får man ju äta...

Det löper på det här med pointsräknandet, vågen är väl inte min bästis direkt men det känns okej ändå, det får ta tid, är nöjd med att mat och träning funkar bra. Ja, träning denna veckan ser dåligt ut - på lördag har pojkvännen 30-årsfesten och jag jobbar en del i veckan så för att hinna med allt som ska fixas inför festen så får träningen stå åt sidan - dumt när helgen kommer innebära en heeeel del points för mycket. Men jag får ta igen det nästa vecka då jag är ledig mycket och kan träna som en dåre igen. Nu ska jag upp i stan o fixa lite till hans present... Ha en skön tisdag!

3 kommentarer:

  1. åhnej, vill inte gå på viktväktar möten ;) fungerar inte bara nätet?

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du lägger upp vad du äter nu också! Om möjligt ännu mer inspirerande än innan! DUKTIG är du!!

    SvaraRadera
  3. Visst är step roligt!! :)

    Jobbigt det där när man inte hinner med att motionera. Men varje vecka kan ju inte bli perfekt. Huvudsaken är ju att man inte tappar sugen och det tror jag inte du gör!!

    Kramiz

    SvaraRadera