29 september 2009

Jag skulle ju inte...

men jag vill veta hur mycket av viktuppgången som var vätska. Så jag vägde mig i morse, 77,8 - bara ett hekto från fredagens vikt så det känns bra. Nu är jag superpeppad, jag vill i mina smaljeans!! Och jag vill köpa nya jeans! Köpte nämligen jättesnygga stövlar igår, med plats för jeans innanför (finns inte en chans i mina gamla nämligen) så nu vill jag köpa smala snygga jeans som sitter bra utan att det blir muffinstopp över linningen!



Lycka är också att flera av mina favvo-serier börjat gå igen - yey! Laddar ner (berätta det inte för nån)och följer alla dessa; Desperate Housewives, Brothers and sisters, Greys anatomi, Gossip Girl, Lipstick Jungle, One Tree Hill, Private Practice och Uggly Betty. Hahaha - nä jag har inget liv! Jo, men på natten när man jobbar och det bara är skräp på tv går tiden sååå mycket fortare när man får ha sina fina serier och titta på. Och när jag tittat slut på en serie måste jag ha nåt annat att titta på - och det är så de utökats till så ofantligt många som 7 stycken! Lite förvånande att Sverige ska visa Greys Anatomi i samma takt som i USA (det har inte börjat där än, förmodligen ikväll eller imorgon efter som det börjar här då).


Nä, dags att studsa ur sängen & fixa lite frukost nu!

4 kommentarer:

  1. Jag sa ju att det skulle plana ut! Heja heja! :D
    Då har du verkligen ett mål, att komma i smaljeansen! själv läste jag i en annnan blogg precis att de tänkte ge sig själv en delmålspresent och det känner jag att jag själv skulle nappa på- men det gäller bara att klura ut något bra, kanske som du skrev nya kläder eller en mysig weekend som du skrivit om tidigare!;)

    SvaraRadera
  2. Haha... skulle nästan kunnat ha varit mitt inlägg. Jag följer nästan alla dem. Fast jag väntar snällt tills de kommer på tvn. =(

    SvaraRadera
  3. åh va skönt när vågen snällt håller tillbaka, ;)
    tack, tyvärr är det inte taget nu utan för ett år sen ungefär. Klart man blir sugen på att göra tillbaka, men samtidigt kräver det mycket mer... jag gjorde inget med håret i fredags. ångrade mig. :)

    SvaraRadera
  4. Du är så duktig du...

    Men hallååå vad säger du. Greys började ju med dubbelavsnitt i USA den 25:e. Du missade väl inte det. :-)

    Du, kan inte du adda mig på msn. Har tappat bort din mailadress!

    anjaoemil@hotmail.com

    kram kram

    SvaraRadera