04 september 2009

Dag 4 avklarad

Jag vaknade på eftermiddagen igår ganska energilös så det blev en vilodag från träningen. Jag måste erkänna att jag också ville se lite bättre siffror på vågen idag på min vägdag så jag lät bli träningen - vilket är helt galet egentligen att det ska vara så! Redovisar som vanligt vikten imorgon.

Frukost/lunch - gröt (2,5p) och lite senare vaniljyoghurt (2)

Middag - supersmarrig pastagratäng med kyckling & bacon (8p). Recept o bild kommer snart!

På natten - ½ minifralla m ost, 1 morot, te (2p)

Jaha nu ser jag att jag inte fick ihop så många points igår heller - 14,5 bara - men jag blev så förbannat mätt av pastagratängen att jag va helt säker på att jag fått i mig en miljon points plus att jag inte var hungrig under natten alls. Men nu när jag räknade ihop pointsen i den där maten och tar duoval på pastan så blev det ju inte så mkt av det!

Idag är det ljuva fredag!! Jag ska snart sticka och träna så jag kan njuta av kvällen ordentligt! :)

Ha en skön helg alla fina tjejer!

2 kommentarer:

  1. NEJ!!!! Jag jobbar INTE på´t!! Är så nöjd så med mina två prinsessor!!

    SvaraRadera
  2. Du är så bra tjejen! Duktig duktig! Själv sitter jag med min tunna plånbok o planerar mat för veckan. Blir nog till att laga lådor hela söndagen. :) kram

    SvaraRadera