05 september 2009

Sånt här blir man glad av!

Ja, man blir glad av att se normala (!!) kvinnor, modeller utan retuschering, helt vanliga människor. Så man blir påmind om att enda gången man ser en normal kvinnokropp inte behöver vara i spegeln eller i omklädningsrummet. Strongt av Lizzie Miller att göra dessa bilderna, hon är storlek 12-14 och anses "plus size". Tidningen dessa bilderna var med i har sålt slut (!) och SÅ många har uttalat sig om att det är en enormt positiv kontrast till modevärldens "stick-thin-industries".
Ja, jag känner mig lite bättre när jag ser dem, kan man låta bli att le?

1 kommentar:

  1. ja varför tröstäter man?! kan man inte tröstträna? usch, ja jag hoppas på jobbet så saker och ting kan ordna upp sig..
    mitt förhållande till verkar bara bl sjukare och sjukare.. hujeda mig!
    kram

    SvaraRadera