01 april 2009

Dag 2 i vikttävlingen...

...och vågen visar 81,4 - det innebär 1,5kg mindre än igår och 1,2kg kvar av Dublinkilona innan jag är nere på fredagens 80,2.

Åt nog för lite igår men det kändes okej ändå, ville på nåt vis rensa systemet lite efter helgen. Så under dagen blev det gröt, frukt, vit fisk med sallad, mer frukt, knäckebröd med makrill och mer frukt, och en massa vatten. Tog en lång promenad igårkväll och en nu i förmiddags, måste köpa nya lurar/headset till telefonen så jag kan lyssna på radio. MP3-spelaren är full med löpnings-dunkadunka och ligger och väntar på mig till jag får springa igen, inte direkt vad jag vill lyssna på när jag promenerar!

Ska till naprapaten nu i eftermiddag och hoppas hoppas hoppas på att jag tillåts träna igen. Är ju superdupermotiverad nu och vill göra mer än promenera... Håll tummarna för mig!

2 kommentarer:

  1. Hej där! Vad duktig du är som är ute och promenerar så mycket! Själv skulle jag vilja ha ett par hörlurar som sitter kvar i öronen när man är ute och springer, mina ploppar ur hela tiden.. KRAM

    SvaraRadera
  2. Kommer in och ger lite peppning ;) Nu kör vi på ett par dagar till fram till måndag. Och så hoppas vi på fint minus :)
    Kram
    ps såg att du fick börja lite smått med träning :) Kul för dig ;)

    SvaraRadera