17 april 2009

Vägdag - 78,4

78,4 innebär -1kg denna veckan!

Jag är helt nöjd med resultatet, jag har pendlat mellan 78,5-79 sen i söndags så nu rasar jag inte längre. Märker att det blir tuffare att hålla sig till pointsen när jag är ledig och har fler timmar att hålla mig mätt på. Igår åt jag både pasta till lunch och nudlar till middag, mkt mer kolhydrater än vanligt - men det är ju så jag ska leva framöver också så det känns ändå okej!

Jag har ändrat min målvikt från 72 till 70 - för jag minns såväl att jag inte var nöjd vid 73 sist så det är lika bra att sikta högt (eller lågt hehe) nu och skulle jag mot förmodan vara nöjd vid 72 så stannar jag ju där! Det innebär att jag har gått ner 8,8kg och har 7,4 kvar. Plus att mitt BMI nu är under 23 - Yey! Och de där sista kilona ordnar vi =)

Tog nya bilder igår o funderar på att lägga upp "före" och "en bit på vägen"-bilder... Vill ni se?

5 kommentarer:

  1. Jag vill! Ha en bra helg du med...

    SvaraRadera
  2. Klart vi vill se bilderna! :) 1 kilo på en vecka är alldeles lagom.

    SvaraRadera
  3. Självklart vill vi se före- och efterbilder! :D

    SvaraRadera
  4. JA!! Bilder, vi vill se bilder!! =)
    Grattis till minuset!

    SvaraRadera
  5. Grattis grattis!! du är så grym och SJÄLVKLART vill vi se bilder :-)

    Ska definitivt undvika både panering och chorizo för all framtid ;-) (en smärre överdrift, men nu är jag medveten iallafall), haha.

    Stor kram

    Anja

    SvaraRadera