09 april 2009

Att väga eller inte väga...

...det kanske är frågan för några, men inte för mig. Det är ingen fråga - det är ett måste! Jag vet att många tycker att man inte borde väga sig så ofta som varje dag men jag har ett kontrollbehov och behöver se dom där siffrorna där nästintill varenda morgon. På så sätt lär jag mig också hur jag funkar, vilka utsvävningar osv som påverkar kroppen, när jag samlar på mig vätska osv. Så jag kan inte och tänker nog inte heller sluta. Det kanske är en del av min ätstörda personlighet, men det får jag stå ut med...

Lite inspiration inför påsken, kanske? Något som alltid sporrar mig är andras före- och efterbilder. Så kolla här!







Alla som vill äta påskgodis nu, räck upp en hand!

10 kommentarer:

  1. Åh! Riktigt uppmuntrande bilder. Även om Janet väl pendlar väl mkt upp och ner. Men det kan man ju välja att bortse från. Sara Rue älskar jag dock och unnar henne verkligen allt gott. Synd att Biggest Loser går så sent, såg lite av en slump när jag kom hem från jobbet i lördagsnatt...Hoppas du får en glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Vill och vill, hehe... Hade gärna ätit Ben & Jerrys, men jag ska inte. Och när jag tänker efter så är det nog inte ens sant, för jag vill faktiskt inte, så nä... Tänker inte räcka upp handen. Så störigt att vi båda jobbar helgen men inte ens ses. Ska inte glömma papprena nu iallafall.

    Måste säga att tjej nr 2 såg mycket bättre ut i hår och ansikte på förebilden, men så får man kanske inte säga. Tyckte hon hade rätt sjysst kropp innan oxå. Är FÖR benig på efterbilden. Men annars är det verkligen som du säger. Man blir grymt peppad av såna bilder :-)

    Sedan är det bara lite plastikoperationer oxå, för min del innan jag kan bli nöjd. ;-) Typ bukplastik och tuttlyft, hehe.

    SvaraRadera
  3. oj vilken skillnad, var hittar du alla dessa bilder??

    SvaraRadera
  4. Bilderna googlade jag fram =) Där kan man hitta det mesta!

    SvaraRadera
  5. Biggest Loser går på femman, jag såg det natten mellan lördag och söndag så jag skulle gissa att det går lördag och söndag eller fredag och lördag mellan 5 och 6. Kan ju alltid spela in för det är verkligen peppande som fan!

    SvaraRadera
  6. ooh tack för din fina kommentar!!!!!!!!!! tack!

    SvaraRadera
  7. Helt otroligt! Tack för de uppmuntrande bilderna!

    Jag är lite som dig med vågen, på gott och på ont! =)
    glad påsk!

    SvaraRadera
  8. Ja nu måste vi kämpa, vi kan ju inte låta fettona vinna ;)
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  9. Vilka bra inspirationsbilder du fått tag i! Hade t.ex. ingen aning om att tjej nr 2 från toppen hade gått ner så mkt i vikt. Har sett henne på TV.

    SvaraRadera