06 april 2009

Onda örat

Jag skulle visst inte va så kaxig med att jag inte va så himla förkyld - nu är jag det =( Och ont i öronen har jag också! Har bara haft örinflammation efter dykning, det gör ju så ont att man inte ens kan gapa, detta är mer ett konstant tryck, som när man inte kan tryckutjämna - vilket jag ju inte kan. Störigt är det i alla fall. Skit också, jag som vill träna... Men snart ska jag ut och promenera med en tjejkompis i alla fall. Tänker promenera minst en timme om dagen när jag inte kan träna!

Vågen va snäll nog att vara tillbaka på fredgens 80,9 idag (efter pinsamma 82kg igår) så nu känns det okej igen och jag är tillbaka i motivationen, tillbaka i spåret mot under 80!!

1 kommentar:

  1. Hua.. inte roligt när öronen krånglar! Hoppas du blir frisk fort! =)
    Trevlig promenad.

    SvaraRadera