30 mars 2009

Vikttävling!!

Nu kickar jag också igång den här tävlingen. Min startvikt =

82,9

Skriver inte in denna vikten i mina egna resultat eftersom jag har vägdag fredagar och tänker göra nåt åt dublin-kilona tills dess =)

Tanken är att man ska gå ner 1,5kg på 2 veckor - jag ska ju ner dom här 2,7 (jisses!!) kilona jaggått upp sen i fredags helst innan kommande fredag men det kan jag ju nog inte räkna med iom att jag inte kan träna än. Men vi tjockisar ska klå fettona ordentligt i alla fall!!
Här har vi lag tjockis!!

och så Erika, Emma H, Sophie, Louise och Helin som inte bloggar.

4 kommentarer:

  1. Tjockisarna ska självklartvinna!

    SvaraRadera
  2. vi ska KÄMPA, vi ska ge, allt vad vi har!!! :P

    SvaraRadera
  3. Lycka till att "tjockisar"
    =)

    SvaraRadera
  4. Hoppas det är okej att jag tipsar om din blogg på min blogg! ?

    SvaraRadera