07 april 2009

jag imploderar...

Ville först säga att jag exploderar men eftersom där är ett sånt satans tryck i öronen och över bihålorna så får det bli imploderar istället. Promenaden igår blev inte särskilt snabb, mest skitsnack med tjejkompisen, men den knockade mig fullständigt. Jag låg i soffan hela kvällen, halvsov mestadels. Pojkvännen värmde soppa åt mig, sötisen, men jag va verkligen inge kul. Sov sedan i sängen mellan 23-11, vaknade först vid 8 men då mådde jag dödsdåligt, 3 timmar senare lite bättre så jag iaf kom ur sängen. Dagens frukostsmoothie är i magen, kan säga att aptiten är där ju tyvärr inget fel på. Blev yoghurt, banan och frusen mango idag. Mums! Nu ska jag och syrran gå på stan och sen ska jag fika med några kollegor. Ska ta några äpplen med mig så jag inte går loss när det ska fikas.
Ha en fortsatt skön tisdag!

o ja, och vågen 4 hekto ner idag. Stundar under 80... Yey!

2 kommentarer:

  1. Usch då det lät inget kul:( Men ska du verkligen ut på stan när du inte mår bra?? ;)
    Hoppas det gick bra i alla fall.
    Krya på dig nu
    Grattis till minuset :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. ooh samma hände för mig. var ute på en promenad igår med men blev sämre sedan.. suger!!! gulligt med nån som värmer soppa!! välbehövligt! :) take care!

    SvaraRadera