20 april 2009

Slutresultat Vikttävlingen!

Efter tre veckor är min vikt 78,1 = veckans resultat -0,4
Totalt efter 3 veckor -4,8

Är nöjd att jag ligger på minus efter denna helgen - har inte gått helt enligt planerna nämligen. I fredags grillades det med tjejkompisarna i parken - supermysigt! Jag skulle ha viktväktarkorv mendet fanns inte i affären så det blev hemköps egna Chorizo Lätt - och där sprang pointsen från 1½ styck till 3½ styck (upptäckte jag när jag kom hem hrm hrm...) Utöver det fanns det snax som jag bara inte kan låta bli - plus att jag väl drack sisådär 3 glas rosévin... Illa.

Lördagen började med ganska okej men lite för stor frukost, sen lunch när vi kidnappade mamma från sjukhuset -pastasallad m kyckling, gott bröd med brieost o en miljon vindruvor. Sen 3 kulor glass i Folkets park (jag suckade över att kulorna va jättesmå då men det va ju ganska bra ändå haha). På kvällen mjuka tacos, höll mig till EN som planerat. Men sen flamberade pojkvännen bananer (jag gjorde äppleklyftor i micron istället men smakade de söta, smöriga, suuupergoda bananerna) som åts med glass. OCH... lite inflipp av mitt dåliga matbeteende kom när han hade somnat i soffan o jag tyckte att livet va ganska tråkigt när jag sitter inne en ledig lördagkväll med en sovande pojkvän bredvid - så då poppade jag popcorn och i tristess käkade jag nästan alla själv - på tvären. Så dumt...
Igår va jag duktig (i försök att återställa lördagen...) och det är ju bra att det funkade!

Och - så himla glad jag blev av alla era fina kommentarer på bilderna i förra inlägget - ni är för söta!!! Tack!! =)

6 kommentarer:

  1. Grattis! Riktigt bra kämpat :)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Du måste ju "vunnit" hela skiten ;)

    SvaraRadera
  3. 78,9 blev det...bläää!! Inte kul! Men jag vet i a f att det kommer vara mindre imorgon. Har ätit kanonbra idag och tränat 40 min så.. .:) Hur har din dag varit?

    SvaraRadera
  4. Wow det är 1,6 kg i veckan. Det är ju GRYMT!

    Stort grattis vännen :-)

    SvaraRadera
  5. OOOOHH helt sjukt ju?! knepen tack!!!!! ;)

    SvaraRadera