28 april 2009

Mera tävling??


Jag är ju stolt "Tjockis" och medlem i det vinnande laget i Banan-Saras vikttävling och tyckte att det var jättekul att tävla tillsammans, peppa varandra och det var ju en riktigt bra morot!! Jag känner personligen att jag skulle behöva lite mer pepp, lite mer "piska" eller "kniven på strupen" eller vad man ska säga. Lite mer jädrar anamma inför beach 2009 som närmar sig med stormsteg...

Ni som var med i vikttävlingen innan (och ni andra tävlingssugna också såklart) - vad säger ni om att köra på ett par veckor till?? Jag kan styra och ordna med det om ni är sugna på att vara med - vad säger ni??

Tillägg:
Nu är vi några som är på G - härligt!! Jag väntar tills imorgon, torsdag, o ser om fler vill vara med - sen får vi nog göra nya lag så att det blir jämt antal deltagare i varje lag, det hoppas jag är okej! Vad säger ni om att börja på fredag?

20 kommentarer:

  1. JA! Jag vill!!

    Haha, jag vet inte riktigt vad du tänker på men det är morot, palsternacka, rotselleri och purjo, kokad i buljong och kryddad med curry. Så förmodligen är det curryn som gjort något.
    =)

    SvaraRadera
  2. Aaah..jag skulle verkligen behöva det! Har 5 kg kvar innan mitt huvudmål är nått och det ska nås innan 1 juni. Jag önskar så att jag når det och lite pepp är ju inte fel. :)

    Däremot så ska har jag en massa fest och aktiviteter inplanerade typ varje helg fram tills dess, skitdumt. :P Men är ju sista terminen i denna staden och med mina härliga universitetskompisar. Ska fundera lite på det!

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med, var för sent ute förra gången.. då var det allaredan för många som anmält sig.. men nu är jag på G! :)

    SvaraRadera
  4. Jag är med :) Samma lag??

    SvaraRadera
  5. Jag kan va med! All "press" är bra.
    Kul m tävling. Den här gången ska det gå bättre! För mig alltså...
    /Malin

    SvaraRadera
  6. Jag ä me! behöver verkligen skärpa till mej! ska ha grillparty i helgen så fre känns ju inte som en klockren dag att börja me...men alla har vi väl nåt inplanerat...jag ä me vikken dag d än blir!!!! KUL!!!

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med om resultaten kan räknas på något annat sätt än viktnedgång?? Jag vet inte riktigt hur;) Men jag behöver inte gå ner, men däremot skulle jag gärna ha nåt som peppar mig att träna mer!

    SvaraRadera
  8. Fredag blir perfekt :) Kul att du drar igång oss igen! Kramar

    SvaraRadera
  9. hihi vet inte om jag vågar :( Blir så stressad av tävlingar och då faller jag lätt in i dåliga vanor... Men vi kan fortsätta peppa varandra! :D

    SvaraRadera
  10. Jag är också gärna med. Tack för att du "tvingar" in mig i sånt här. ;-)

    Bra pepp, hehe.

    kram kram, hoppas du har en bra natt på jobb. Är så trist att vi bara träffas på kvällar o morgnar.

    SvaraRadera
  11. Det gick ju inget vidare sist, och absolut inte därefter, men självklart är jag på!!!

    SvaraRadera
  12. absolut! känner mig mer peppad nu :)

    SvaraRadera
  13. här är en till som är sugen! :D

    SvaraRadera