12 april 2009

Dra mig baklänges

78,9 idag!! Jaja, det räknas ju inte, men ändå! Jag har inte bara sett 7:an - jag har sett 78!!

Det är ganska bra för dieten att jobba natt, har jag märkt. Ja, kanske inte första natten för då är man ju vaken från morgonen och ett helt dygn hinner man ju äta många points på. Men därefter - jag vaknar vid 14 och dricker en smoothie eller äter havre/dinkelgröt och sen äter jag middag innan jag kör till jobb vid 20. Sen försöker jag ju stå mig på middagen hela natten, äter nåt litet omjag är hungrig, oftast frukt och yoghurt eller om jag har med mig soppa. Om man tänker efter så äter jag ju bara frukost och lunch då (eftersom mitt dygn är lite framskjutet) och sen lite mellanmål på det. Så det är ju inte konstigt jag rasar... Hoppas bara kunna hålla det sen ju =)

Börjar känna det i kläderna på riktigt nu och det är VÄRLDENS skönaste känsla!!! Ett par byxor kan jag inte ens ha länge och några andra byxor hänger lite och ett par jeans som satt tiiiight innan är jättesköna nu. Men - det gäller att inte få hybris, så jag drog på mig ett par svarta "stuprör" och jisses (!) vad dom satt tight!!! Ser fram emot när dom är sköna =)

5 kommentarer:

  1. VIKTIG INFO OM TÄVLINGEN FINNS PÅ MIN SIDA.

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt!Grattis! :)

    SvaraRadera
  3. Men vad roligt! Och det där med att kläderna sitter skönare är den absolut bästa känslan! =))

    Hmm jag åt en portion chokladmousse (linessa köpt på lidel-gjord på lätt mjölk och några gelehallon) Ingen hemlighet och tyvärr ett uselt mellis men det är påsk och man kan inte alltid vara på topp! =)

    SvaraRadera
  4. åh herregud så motiverad jag blev!!! :D nu är det även dax för mig att snart få se 7:an! =) stort grattis och tack för detta inlägg! :D

    SvaraRadera
  5. Åh shit vad härligt... Längtar såååå efter den känslan. Här var det tvärtom igår. Behövde ett par capribrallor som jag kunnat ha när jag var som "fetast" (trodde jag). Tog fram dem ur garderoben och var en hel decimeter för tjock för att kunna knäppa dem och de satt så hårt över lår o rumpa att jag inte ens fick upp dem ordentligt.

    Med tanke på att jag minns hur missnöjd jag var med mig själv när jag gått upp i vikt och DESSA BYXOR var de enda jag kunde ha då, gör mig smått deppig!!!

    Du är skitduktig. Jag längtar tills jag är där du är idag :-) Du är ju dessutom snuskigt fin och snygg som du är. Hur HOT som helst. Men man ska vara nöjd själv oxå!

    kramis från mig :-)

    Anja

    SvaraRadera