06 april 2009

Årets träning so far...

Jag gillar FunBeat - av många anledningar. Dels är det en sporre - man vill ju inte gärna lämna en ruta i kalendern tom från träning - och dessutom kan man tävla mot andra man känner (eller inte känner) som också registrerar sin träning där.

Jag gillar ju siffror och statistik, speciellt när man kan känna sig lite duktig av det =)
Detta gäller min träning hittills i år och det känns ganska bra faktiskt.

Totalt tid: 3677 min / 61 h 17 min
Total sträcka: 335,1 km
Antal träningspass: 77
Antal dagar med träning: 54 (59% av alla dagar)




Gå med du också så kan vi ju tävla lite med varandra!

3 kommentarer:

  1. Spännande! Jag är också en statistikfreak så det där ska jag nog kolla in när jag börjar satsa på träningen. =)

    Ny vecka nya tag!
    kram

    SvaraRadera
  2. oh det måste man ju göra. men väntar med att anmäla mig dit tills jag är frisk trorj ag :) nu ska det fan bli ändring hos mig också. glöm inte det viktigaste, don't give up!! vi klarar detta!

    SvaraRadera
  3. Glöm inte bort att det är halvvägs-vägning idag! KRAM =)

    SvaraRadera