03 april 2009

Kakmonstrets bekännelser...

En av anledningarna till att vågen var på plus i morse (ja, utöver dublinkilona då) är att mensen kom idag - jag tyckte väl att jag såg lite pluffsig ut... Och med mensen kommer ett sjuhelskotta sötsug!! Jag hade kunnat äta nonstop, hade kunnat mörda för choklad som man kan tugga i sig och som inte kroppen tar upp en enda kcal av (oooh, kan inte någon bara komma på det lite snabbt och beema det my way?). Till bekännelsen i det hela hör att jag befinner mig på jobb (nattarbetar på institution) och här finns kärleksmums!!! Och ja, det är synd att säga men nu finns här en mindre. Eller den finns här fortfarande, men inte i kylen mer. Gluffs, så va den i magen. Riktigt karraktärslöst - skäms på mig! Men jag får väl "skylla" på att det är första mensdagen och att man kanske kan få va lite monster då. Hmm... Nu ska jag bara hänga här resten av natten - utan att äta fler! Lycka till. Jag menar det. Freakin' lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar