02 april 2009

Tillbaka i löparspåret!

Gav mig ut i löparspåret i förmiddags för att känna på hur ryggen tog det. Vänster höft knorrade lite (inte haft ont där innan, men det flyttar ju runt...) men det gick över efter ett tag. Jo, jag kände av ryggen men inte så att jag inte kunde fortsätta, mer typ som tidigare. Jag tog 3,5km-rundan på samma tid som innan, 22 minuter, och jag var ganska trötter när jag var klar. Gick ut lite hårt och fick sakta ner, men över lag kändes det ok. Skönt att vara igång igen!

Dagens vikt 81kg vilket innebär -1,9 sen i tisdags (eller måndagens start på Vikttävlingen) och 0,8 kvar av Dublinkilona sen fredagens 80,2. Jag har vägdag imorgon och räknar inte med att vara nere på 80,2 så det får stå ett plus i statistiken, men det va jag medveten om och med tanke på hur mycket jag åt och njöt i helgen så är det värt det!! Är ju på väg neråt ändå, och det är ju det som är huvudsaken!

Har nyss ätit en Protein-smoothie med 2dl naturell lättyoghurt (1p), 1dl mjölk (0,5p), en banan (1p) och en "portion" vanilj-proteinpulver 28gram (2p) = suuuupermättande för 4½ p och smarrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar