05 april 2009

Nä men vad är det här!?

Nu har jag ju fullkomligt tappat greppet! Skärpning!

Hann inte få i mig den där frukost-smoothien innan pojkvännen ringde o sa att vi skulle ha grillpremiär i parken - så det blev ingen frukost - och han hade köpt korvar från korvhuset vilket han ju iofs fått rekommenderat från mig som fått det rekommenderat från någon annan som sa att de har helt fantastiska korvar där. Så, grillpremiär blev det ju - i överflöd! Han hade köpt en spansk, en trollkorv, en thaigrill, en grekisk lammkorv (för övrigt min favorit - mums!!) och en ost och bacon. Det bli en hel del korv - och bröd, sötstark senap och ketchup. Även om jag åt en tredjedel eller max en halv av varje är det ju ändå lite mycket... Points? Åt helskotta för många! Men guuuuuuud så gott! Och så mysigt! Hela parken va full av folk som grillade o spelade fotboll och njöt av första riktiga vårvärmen. Man blir helt varm inombords av tanken på den tid vi har framför oss nu...

Sen när jag kommer till jobb finns det kladdkaka. Jag tänker att jag smakar en liten liten bit och sen ställer jag undan den. Liten bit sa du? Det GÅR ju inte!!! Pucko!!! Blev några stycken liten bit, men nu är den undanplockad, jag mår nästan lite illa och straffar mig lite genom att balja i mig vatten.

Vad är det här för jäkla slarv!?! Ska man inte kunna ha mens utan att börja vräka i sig? Dum jäkla ursäkt!! Nu får det fan räcka - tillbaka i spåret nu med dig annars blir jag förbannad!!!

1 kommentar:

  1. Äsh ja denna helgen var ju helt omöjlig att vara nyttig. De skandinaviska generna säger ju åt en att springa ut i värmen och ta vara på solstrålarna! Tyvärr brukar det också inkludera en massa onyttigheter. :P Äsh. Det är bara att fortsätta vara nyttig och försöka att inte bli nedstämd för att man inte lyckas hålla riktigt vad man planerat.... We can do it!! :) Kram

    SvaraRadera