11 april 2009

Vägdag - 79,4

Jag vet att man inte får göra så men jag tänker göra det ändå - jag ändra mig och tar dagens vikt som veckans istället (har gjort så innan, att jag vägt mig både fred o lörd o tagit den lägsta vikten - men utan att vara ärlig o berättat för er om det hehe - och eftersom det är min blogg och min viktresa så gör jag som jag vill haha). För jag är så himla glad att jag vill hjula (om jag hade kunnat) runt vågen!

79,4! Äntligen under 80 - Yeeeey!!

= Veckans resultat
-1,5kg

Ska mäta mig nu också o uppdatera mina mått. Åh vilken underbar lördag!

3 kommentarer:

  1. HÄÄÄÄRLIGT! Grattis till sjuan!

    SvaraRadera
  2. STORT STORT GRATTIS till 7:an!!!
    Jag tänker inte leka moral-morsa o banna dej varken för soppor, pts-fusk eller vilken dag du väger dej o ränar som veckovikt.
    Du gör som du själv vill o som sagt det är DIN viktresa!
    Men var rädd om dej bara!
    Ska bli spännande att få se dina mått oxå! En bild skulle oxå vara kul! =)

    Själv har jag inget måttband o har faktiskt inte mätt mej ngt denna "viktresa"
    Idag har jag garanterat ätit upp ev sparade pts o motionspts, hos svärmor... Hon har en förmåga att få en att äta för mkt! ;)

    SvaraRadera
  3. Wow grattis duktiga du :-) Blir så glad för din skull. Vet precis hur det känns. (för mig skulle det dock vara en 6:a för du är ju typ 15 cm längre än jag men ändå) ;-) Jag hamnade ju faktiskt under 8:an och landade på en 7:a (79,8) på självaste bröllopsdagen. Sedan dess har det tyvärr blivit 18 kg pluss, så nu är det kämpa stenhårt som gäller.

    Har ju aldrig förr testat VV utan kört på egen hand eller med pulver, men aldrig mer pulver säger jag. Det funkar ju, men inte i längden.

    F..n så duktig du är. Stoooooor kram.

    SvaraRadera