31 augusti 2009

Dag 1 på utmaningen avklarad!

Och det har gått kanon!

I min utmaning tänkte jag bli lite mer offentlig med vad jag stoppar i mig - tror det kan vara en bra grej - och dela med mig av recept då och då.

Frukost (när jag vaknade vid 13) blev gröt med lättmjölk & lågkcal-äpplemos (2,5p) och 2 knäcke med minikeso & avokado (4p) - ordentlig uppladdning inför träningen sen som blev ett tufft step-pass! I kväll lagade jag ett recept på Kycklinggryta med mango från viktväktarnas familjekokbok, återkommer med recept och bild imorgon - kanongott blev det i alla fall, det tyckte till och med pojkvännen =) Lite vattenmelon nu på kvällen, sen får det räcka.

13 points intag idag (sen kl 13 då ju) och en timmes träning - jag är nöjd & glad =)

3 kommentarer:

  1. Lite orolig blir jag nu... 13 pts?? Du har tänkt äta 5-7 pts till va??

    SvaraRadera
  2. Bravo! Det låter som en toppendag. Ser fram emot recept och bild.

    SvaraRadera
  3. Hääärligt!!! Bra dag, forsätt så! Kram och pepp

    SvaraRadera