17 augusti 2009

Resultat efter första veckan i Biggest Loser!

Här kommer resultaten!

Naughtyn hade största viktminskningen på 3,2kg (grattis!!!) och får 3 poäng för det, därefter Veronica med -1,5kg (bra jobbat!!) som får 2poäng och jag och Ida hade båda gått ner 0,9 så vi får vars ett poäng (heja oss!)

Efter att ha räknat in både dessa vikt-poäng ovan samt allas träningspoäng blev resultatet såhär;

Veronica 7 p
Ida 6,5
Clara 6,5p
jag 5,5p
Naughtyn 5p
Malin 4p

Veronica är alltså den här veckans BIGGEST LOSER!! Grattis!!

Vi behåller våra poäng till nästa vecka men korar en Biggest Loser då också - revansch för oss andra!!!

3 kommentarer:

  1. hurra vad alla är duktiga! keep on fighting girls!

    SvaraRadera
  2. ÅH! Jippie!
    Va roligt Tack! =)

    Men för att vara petnoga o inte "fuska" känner jag att jag måste "erkänna" att det var 1,4 i viktminskning (du skrev 1,5)!

    Jag SKA sköta mej denna vecka oxå!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Duktiga ni varit allihopa!!!

    SvaraRadera