16 augusti 2009

Äntligen måndag...?

Sådär ja tjejer, imorgon är det dax för raportering till vår Biggest Loser tävling! Meddela era insamlade träningspoäng samt hur mycket ni gått ner/upp i veckan så sammanställer jag!

Personligen började ju veckan bra - sen gick det utför... Hrm. Jag räknar fredagens vikt (min vägdag - blir för många olika invängningar att hålla reda på annars) och gick ner 0,9. Träningspoängen blev ju inte så många pga konstig kropp och annat som kom i vägen (jag vet, undanflykter finns det gott om!) men 4,5 träningspoäng fick jag i alla fall ihop!

Som förra inlägget sa - jäkla helg! Idag hade jag gått upp hela mitt minus från i fredags. Vi åt viktväktar-plättar till frukost. Ja, jättebra - men man ska nog inte ha glass till då. Hrm. Därefter har jag hela dagen jobbat på MalmöFestivalen, stått i stekande sol och jobbat med ganska krävande barn (ett träningspass bara det nästan). Inhalerade en mjukglass i behov av energi och när jag kom hem var jag superhungrig och åt två mjuka tacos och lite chippa. Isch. Pojkvännen avstyrde efterrätt, thank god. Skönt att det är måndag imorgon! Ska träna och sen jobba - skönt med rutiner!

5 kommentarer:

  1. Till tävlingen kör jag vägdag måndag o till idag har jag glädjen att rapportera att jag tappat 1,4 kilo.
    Jag tycker dina poäng i träning är bra på en vecka! Jag är ganska nöjd med mina 5 poäng.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Förra veckan samlade jag ihop 4 träningspoäng och gick ner 0,5 kilo. Jag kan bättre, men ändå en bra början :)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig om det där med rutiner. fast det är klart. denna veckan är jag ju ledig och har ÄNNU större möjlighet till träning och bra mat. ;)

    Mina poäng första veckan: 5.5
    Mitt MINUS = 0,9 kg
    Trodde inte mina ögon när jag ställde mig på vågen, men misstänker att första vikten var mycket vatten pga en viss vecka.. men men. minus är fint!

    SvaraRadera
  4. pecis, ny vecka nya tag!
    +-0kg
    6,5 poäng

    SvaraRadera
  5. Jag skrapade inte ihop mer än 2 träningspoäng under förra veckan, vilket jag inte direkt är särskilt nöjd med... Däremot storstädade jag faktiskt non-stop i tre dygn så jag känner mig rätt nöjd med hur mycket jag har rört på mig ändå , trots låga poäng ;)

    Hur som helst. Veckans STORA minus för min del blev 3,2 kilo!

    SvaraRadera