21 augusti 2009

Frajtag!

Ni anar inte så kul det var med Lindy Hop igår!! Jag gick med pojkvännen och en tjejkompis, först var det kurs i en timme där alla fick dansa med alla, vi va kanske 16 st då och vi tre var nog de enda som aldrig testat innan. Jag fick dansa lite med några grymma och det va ju såååå kul! Sen var det storband i 1½ timme och fullt på dansgolvet och heeeeerregud vad vissa var duktiga!! Så vill jag också bli! =) Jag o pojkvännen försökte oss på att dansa det vi lärt oss men hans taktkänsla lämnar väl lite mer att önska haha, men det var ändå jätteroligt så vi ska definitivt dit igen! Vi var ju inte så kvicka som proffsen men vi blev ändå lite svettiga, så jag ger mig minsann ett halvt poäng =)

Idag är det frajtag och jag älskar frajtag! Även om man är ledig massor så är det ändå härligt med fredag, alla andra är ju på så gott humör då och det smittar av sig =) Jag har varit o handlat kräftor till morgondagens kräftskiva, sen körde jag spinning en timme (1p), sen tränade jag ryggen lite, därefter har jag dammsugit och moppat och jag har badrummet kvar innan jag klappar mig på axeln och "håller helg".

Vågen grymtade lite åt mig idag (taskis!!) och jag har legat på mindre innan i veckan och är vätske- och träningsvärksfylld så jag gör som vanligt, väger mig imorgon o ser, är det inge bättre blir det dagens vikt som reggas.

2 kommentarer:

  1. ja, får man en liten belöning så blir det enklare att städa ;) ha en bra fredag och helg! kram

    SvaraRadera
  2. Tack det har du rätt i! Och du fredagsdaimen ligger i kylen o kyler ner sig lite innan jag ska avnjuta den! Så klart!

    Heja dej vad du tränar bra! Kul med lite dans oxå!
    Nyfiken på dina siffor oxå! Håller tummarna för att vågen är på din sida imorgon!
    Kram

    SvaraRadera