25 augusti 2009

Träna träna träna

Nyss hemkommen efter 2 timmar och 20 minuters träning! Körde först Bodypump och sen en hel jäkla timme på Crosstrainern. Först tänkte jag sluta vid 500 kcal, sen efter en halvtimme, sen efter 40 minuter och sen var det nåt bra på Oprah som jag ville se färdigt så jag körde en hel timme (det handlade om kända folk som gått ner i vikt "in the public eye", snacka om inspirerande när man står där och flåsar och svettas!) och därefter tränade jag rygg och mage och stretchade lite i 20 minuter.

Nu har jag käkat och lagt mig i soffan - mensstart idag och jäääklar vad ont... Tror jag kickade igång det under träningen för i förmiddags var det bra, nu är jag mest intresserad av fosterställning. Har slutat med p-piller och har nu första mens utan, har hört att det kan göra mer ont då. Inga baby-verkstad planerad än men om inte allt för länge kanske så då vill jag ha min kropp i så stor harmoni som möjligt och fri från läskiga konstgjorda hormoner.

Men jaja - jag ville mest in här en sväng o skryta lite med mina 2,5 poäng =P

4 kommentarer:

  1. Kanonbra jobbat! Här blev det 1,5 timme jobbig styrketräning, ska vara glad om jag kan gå imorgon.

    Min mensvärk är både värre och bättre efter att jag slutade med p-pillrena. Det är ungefär varann gång. Denna gång märktes det knappt medan förra månaden var det hemskt.

    SvaraRadera
  2. wow vilken prestation!!!!!!!!!! wooow!!
    tack! jag hoppas det ska gå bra. uppdatering följer ;)

    SvaraRadera
  3. Ja faan vad du är bra! Duktigt kämpat!!!
    Jag vet inte hur stora dina problem är men jag är mer död än levande vid mensverk o har fårr ORUDIS utskrivet, vilket är en dröm! Kan inte leva utan när jag har mens!
    Bara ett tips!

    SvaraRadera