24 augusti 2009

Resultat efter andra veckan i Biggest Loser!

Här kommer resultaten!

Claras viktminskning på -0,5 var den här veckans största och hon får 3 poäng för det, därefter kommer mina fyra små hekto (2 poäng) och Malins två små hekto ger henne 1 poäng. Minus är alltid minus och här har det ju lönat sig!! =)

Efter att ha räknat in både dessa vikt-poäng ovan samt allas träningspoäng blev veckans resultate såhär;
Clara 15 p (hela 12 träningspoäng - imponerande!!!)
jag 8,5p
Malin 7,5
Ida 3p
Veronica 1,5p
Naughtyn 0,5p

Clara är alltså den här veckans BIGGEST LOSER!! Grattis!!

Våra totala poäng behåller vi ju såklart till finalen om två veckor - ALLT kan hända tills dess!
Clara 21,5p
jag 13,5p
Malin 11,5p
Ida 9,5
Veronica 8,5p
Naughtyn 5,5p

Ja, den här veckan var vi inte riktigt lika duktiga nån av oss, lustigt att vi följer samma svackor egentligen - men vi har minsann två veckor kvar så nu är det bara nya tag och följa varandra till fantastiska resultat också! Bra jobbat med träningen allihopa iallafall!!

4 kommentarer:

  1. vad kul :) det var små minus för oss alla, får tro det beror på vår flitiga träning ;)

    jag har också hört det där med linfrö, att de bara passera, samtidigt som man hört att de är bra för magen? hum, jag kör på dem ändå ;)

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj... Näst sist! JAg som hade ledning!
    Ska försöka ta mej upp igen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Uj, uj, uj... Det ser ju minsann pinsamt dåligt ut för min del just nu tack vare det där sabla pluset på vågen. Det blir till att kämpa hårt de kommande två veckorna om jag ska ha någon chans! ;)

    SvaraRadera
  4. Hehe, tydligen lönar sig små minus :)

    SvaraRadera