28 augusti 2009

Bättre...

Jag tror att bara mina tankar kring att börja på viktväktarna igen har kickstartat mitt flit igen. Jag räknar points i huvudet men tror att jag kanske ska bli månadsmedlem på distans... I alla fall, jag hade en bra mat-dag igår, jag tror att kroppen kanske kommit över chocken med all träning och så har min hjärna kanske vant sig lite och tycker att det är ok att magen kurrar, man måste inte trycka i sig direkt och massor bara för det.

Igår åt jag frukost, lunch, middag, te på kvällen. Bra dag. Idag frukost och lunch hittills och sen blir det middag innan nattjobb och där bara te och frukt. Det låter galet men ÄNTLIGEN ska jag jobba igen. Handlar inte om jobbet egentligen utan mer om att ha nåt att styra upp dagen kring och så blir det ordning med maten!

Drygt två veckor till älsklingens 30-årsfest, då hade jag egentligen velat vara nere på 75 igen men det är nog orimligt - dock har jag en redan köpt en klänning (jättefin röd skjortklänning med litet skärp i midjan) som jag vill ska sitta lite bättre så jag ska minsann vara SUPERduktig i dessa två veckorna!! OCH om en månad åker vi iväg på den weekend älsklingen ska få i present av mig och DÅ vill jag vara nere på 75!! Jaja, skit samma - jag ska köra på hårt nu!

Tränade 15 min crosstrainer och sen en timme spinning och sen 20 min rygg och mage. 1,5p till mig! Och ja, det kommer nog vara den här veckans sista eftersom jag ska jobba nätter hela helgen och den tid som blir över vill jag spendera med älsklingen...

Väger mig imorgon...

Skulle gått upp en runda i stan men nu regnar det...

Vad ska ni göra i helgen??

2 kommentarer:

  1. fyananna va du har tränat bra den här veckan! åh supertack för din fina kommentar om mig som step-instruktör.. det behövs ;) kram

    SvaraRadera
  2. Hej vad roligt att du hittade min blogg så att jag kunde hitta din. Jag ser att du har lyckats gå ner redan 8 kg, jättebra och ett stort grattis. Ska kika lite mer på din blogg...är det okej att jag länkar till dig? Säg ifrån om det inte är så.

    Ha en fin helg,
    Angel

    SvaraRadera