31 augusti 2009

Resultat efter tredje veckan i Biggest Loser!

Här kommer resultaten!

Naughtyns viktminskning på -1,3 var den här veckans största och hon får 3 poäng för det, därefter kommer mina 4 hekto (2 poäng) och på delad tredjeplats kommer Ida och Malin med vars ett helt hekto minus vilket ger dem vars 1 poäng.

Efter att ha räknat in både dessa vikt-poäng ovan samt allas träningspoäng blev veckans resultat såhär;
Jag 12
Naughtyn 11
Malin 3,5
Ida 3
Clara 0,5
Veronica -3

Så heja mig - veckans Biggest Loser - Yey!!

Våra totala poäng behåller vi ju såklart till finalen om en vecka. Ja, förlåt - jag sa ju att vi har två veckor till på oss - men icke, vi går ju i mål måndagen den 7e och har då tävlat i 4 veckor (helt rätt Veronica!!) Sista veckan nu, tjejer, allt kan fortfarande hända - så kom igen!!

Jag 25,5p
Clara 22,5p
Naughtyn 16,5p
Malin 15p
Ida 12,5p
Veronica 5,5p

4 kommentarer:

  1. Shit!!! Jag ligger fetsist!!! Ganska väntat förstås men det kommer bli jävligt svårt att komma ifatt nån! MEN jag ska göra mitt bästa!
    Det här är första dagen på resten av mitt liv!!!

    (så synd att det inte var två veckor kvar!!)

    Kram

    SvaraRadera
  2. grattis! :) nu är jag peppad!

    SvaraRadera
  3. grattis! oj bara en vecka kvar.. hujja! :)

    SvaraRadera
  4. Grattis :) Denna vecka ska bli bättre för min del!

    SvaraRadera