27 augusti 2009

Nya träningskläderna ivigda!

Ja, jag kom ju på att när jag tränar i den här takten så hinner inte kläderna med - därför shoppade jag för 800kr igår... Och vi som har en tight månad. Jaja, man klarar sig alltid. Två linnen på stadium, inte bästa materialet men fina färger (en rosa o en orange) och bara 99kr st. Två par byxor - ett par nike för 399 och ett par soc för 199. Grejen är att nike är tighta i funktionsmaterial och såååå mycket skönare (my first pair ever - tycker man ser ut som en flodhäst i sånna men dessa va iaf inte blanka utan matta och nä, ingen flodhäst-känsla alls). Men jag är snål. Skulle prova hemma o lämna tillbaka ett par men nu vill jag lämna tillbaka soc o köpa ett par nike till. Då blir det 1000kr träningskläder. Hrm...

Igår blev det mat på Jensens (ryggbiff, favoritsås, råstekt potatis, grillade grönsaker) och kaffe o efterrätt (suuuuupergod morrotskaka- OMG vad god!!!!) på Waynes Coffee. Och ja, glömde nämna chokladbitarna jag åt sen på kvällen. Nån borde ge mig stryk. Hade sen på kvällen ett llångt prat med pojkvännen om mina mat-issues, jag är rädd att han blir trött på mig och mitt humör när det går åt skogen och jag obsessar hela tiden. Det blir han inte. Och jag berättade om min eventuella back to viktväktarna-plan och då ska han stötta mig, säger han. Bra. Men jag vet att han är ANTI allt som heter light - han är pinnsmal och då har man ju råd att vara anti. Men då får han väl smöra till det själv eller laga annat till sig. Ja, jag ska fundera idag också - ev går jag med som månadsmedlem på nätet...


Jaja, nu har jag precis tränat 45 min crosstrainer (var i helt sjukt god tid till passet) och sen en timme bodypump = 2 poäng till mig!

Nu väntar en välförtjänt och smarrig salladslunch med en kompis på fiket här i kvarteret - mums!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar