29 augusti 2009

Vägdag - 78,6

Vikt: 78,6 kg
Förändring från förra veckan: -0,4kg
Totalt: -8,7 kg

Alla minus är minus. Och minus är bra. Och jag är nere på 78 igen. Och det är bra!

Men med tanke på veckans 465 minuters träning så nä, jag är inte nöjd. Fem timmars kondition, två timmar bodypump och 5x20 minuters rygg och magträning. Plus lite promenader som jag inte räknar. Jag har fortfarande en jäkla aptit och går lixom inte att tillfredsställa. Blirt dessutom lite irriterad när jag inte får äta vad jag vill (dvs trycka mig allt jag kommer över) och går runt och tjurar. *g#rfkr&%!* rent ut sagt! Det är för jäkligt att man går ner mest med pyttelite mat och som mest promenader men när man verkligen låter kroppen jobba så sväller man som en ballong.
Men men, nu räknar jag points igen. Jag räknar även alla de pointsen som jag överskrider med för att jag inte är nöjd med det jag får äta... Ikväll blir det tacos. Och sen ska jag försöka låta bli att äta nåt på nattjobbet. Gick ok i natt, blev ju hungrig o var tvungen att äta lite men drack dessutom ungefär en liter te för att hålla mig ifrån skåpen...


7 kommentarer:

  1. Tycker det är bra jobbat i alla fall och för min del brukar mycket träning innebära att jag faktiskt går ner långsammar i vikt!
    Kör hårt. Kram och pepp

    SvaraRadera
  2. Grattis till minuset! Det var ju stort i jämförelse med mitt och du, med all den träningen bygger du ju muskler :)

    SvaraRadera
  3. SUPERGRATTIS TILL MINUS!!!!

    SvaraRadera
  4. tack!
    och vad duktig du är! du kommer gå ner, skynda långsamt..

    SvaraRadera
  5. Tack!

    Jag ändrar i koden på blogspot (jag kan html/css) och just nu är det en bakgrundsbild som gör ganska mycket för utseendet.

    SvaraRadera
  6. Grattis till minuset, jag tycker du är kanonduktig. Förstår dig precis när det gäller detta med ätande, jag är också skitsur för att jag inte kan äta allt och hur ofta man vill.

    SvaraRadera