20 augusti 2009

Är USA målet?

Uppe med tuppen & tvättade hela förmiddagen, tränade bodypump och la till lite smått på olika övningar, kändes ordentligt och jag är ganska trött i kroppen nu efteråt. Satte mig på balkongen ett par timmar, lyssnade på Christer i P3 och slumrade till lite då o då. Fy så trisst att sommaren är påväg att försvinna... Min älskade sommar...

Om 10 veckor och 3 dagar åker jag till USA. Där ska jag vara i 3 veckor, två i Florida och en i NYC. Jag har ungefär 9kg kvar som jag vill bli av med och det hade varit ljuvligt att vara i mål innan jag åker!! Men det innebär en stenhård höst utan utsvävningar och om jag känner mig själv rätt så kommer det bli tight med tiden, man får räkna med att det inte bara rinner av en i en jämn takt, det går ju upp och ner alltid, även om man är grymt duktig. Dessutom kommer veckorna i USA nog bli mitt livs utmaning när det gäller mat... O boy. Men i alla fall - jag överväger att gå med i viktväktarna på nätet (behöver inte de sekt-liknande mötena, sorry... Jag har ju er!) för att ha bättre koll. Börjar isf efter helgen, tänker jag. Ska fundera lite till - om det är värt pengarna.

Nu lagar älsklingen spaghetti med köttbullar i tomatsås, därefter är det på cykeln och upp i stan för The Sounds-konsert på festivalen och därefter en hel kväll med Lindy Hop!! =)

2 kommentarer:

  1. Det grejar du!
    Va kul med USA, har ju inte hängt med i din blogg så länge... Har kanske missat vad det är du skall göra där. Men det låter underbart!

    SvaraRadera
  2. vad kul med USA, vad ska du göra där? :)

    SvaraRadera