19 augusti 2009

Sista solen...?

Varför känns det redan som höst fast att det bara är augusti? Idag är det iaf soligt ute och jag ska ut och promenera med en tjejkompis. Hon är tyvärr sjuk stackarn så det blir ingen rask promenad, men jag ska gå bort till henne, 15 min ca, och sen när vi skiljs åt så tar jag en rask omväg hem!

Gulliga ni är, då ger jag mig två poäng för måndagens dubbelpass =)

Inatt jobbade jag sista natten denna perioden och nu är jag ledig i 10 dagar. Det är helt galet. Jobbar bara 70% nu (tyvärr) och ska börja leta extraknäck, hade varit kul att göra nåt helt annat under mina lediga dagar!

Jag har upptäckt Photoshop! Eller nä, har använt det förr men inte haft det på länge, nu har jag programmet igen och har hittat en jättebra dvd-kurs online så jag kollar några kapitel i taget och tycker det är jättekul! Satt på jobb inatt och retuscherade en bild på mig själv, haha blev ju 10 år yngre direkt. Galet! Här är en blomma från min balkong =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar