24 augusti 2009

Måndagsfunderingar som vanligt...

Måndag igen. Jag mådde fortfarande illa när jag vaknade i morse efter den där jäkla kladdkakan igår - helt sjukt vad man stoppar i sig!! Jag mådde så illa att jag inte åt nånting förrän 14:30 idag, då blev det havregrynsgröt, som smakade helt okej. Därefter promenad till gymmet, ett stenhårt step-pass där jag ändå hade riktigt bra energi och körde på för fullt från början till slut! Sen tränade jag ryggen, gjorde 100 situps och promenerade hem från gymmet - 2 poäng till mig - yey! Jag inväntar förresten Naughtyns rapportering innan jag tillkännager vem som är förra veckans Biggest loser!

Har precis ätit hemmagjord wok med en massa krispiga goda grönsaker, lövbiff & teriaki-sås. MUMS! Som sagt blir det en tight månad ekonomiskt så utmaningen är att tömma kyl, frys o skafferi (är en samlare så där är massor med mat!) samt ta bort "ingen reklam"-skylten så att jag kan se vart det är extrapriser, så kan jag få lite motion också när jag promenerar eller cyklar runt i stan och letar fynd =)

Bjuder på en bild från kräftskivan i lördags!

1 kommentar:

  1. Gud, det där såg skandalöst mumsigt ut!! Ledsen att jag varit så frånvarande senaste månaderna, men nu är jag tillbaka och ska börja kommentera hos dig igen! Kramar

    SvaraRadera