13 augusti 2009

So far so good tråk-dag 4

Jag skulle ju upp och hämta det där skåpet 10 mil norrut men människan är omöjlig att ha att göra med så det blev ju såklart inget av det idag. Kanske imorgon - såklart - så jag missar träning imorgon också. Jag hade alltså haft tid idag för hårdare träning men det blev en dryg timmes promenad. Jag vet inte men kroppen känns konstig... svullen, öm, stel, förstoppad. Sorry för detaljerna men trots att magen och systemet fungerar som den ska så har jag en förstoppad känsla. Usch, ja förlåt igen, jag vet inte vad det är men nåt konstigt är det - och det gör att jag inte direkt är sugen på hårdträning som gör att jag samlar på mig ännu mera vätska... TRÅKIGT att promenera, därför blev det bara en timme. Sprang hem sista biten (och dog nästan), så tråkigt var det. Ett poäng!

Nu ska jag göra fisksoppa! Nada kolhydrater, nyttig fisk och buljong. Borde vara bra för magen. Inatt blir det baljor med vitt te och frukt. Suck.

3 kommentarer:

  1. Det finns ju en tanke som slår mej...?
    Är du trött oxå...? Mår du illa...?

    SvaraRadera
  2. Joho! Det kan man absolut känna sig och VARA! (förstoppad asså!)
    Tack för komplimangen förresten!
    Kram

    SvaraRadera
  3. det kommer bättre dagar! krya dig=! (om det är rätt ordval) kram

    SvaraRadera