01 oktober 2009

Lite lyckligare...

Tur att jag har med den frasen i min header för lite smalare är jag ju inte hahaha. Nä, den här veckan har gått i njutningens och mysandets tecken och jag har struntat i pointsen. Men lycklig är jag! Och då känner man sig smal också =)

Låg på minus igår, på plus idag (inte alls oväntat - jag var både mätt och sockerhög när jag gick o la mig igår!) men nu dricker jag kaffe och ska snart ut och promenera med en kompis och sen ska vi käka lunch nånstans, förhoppningsvis sallad men tja, jag är ganska lugn med det hela nu ändå. Hysterin är lixom inte här just nu och det gäller att passa på och njuta.

Idag är det precis EN MÅNAD tills vi sitter på planet till USA. Det innebär att jag är halvägs i min 60-dagarsutmaning (skulle alltså vägt 75,6 idag vilket jag ju inte gör!) Nere på 75 när jag åker då hade ju varit väldigt trevligt och det vet jag att jag fixar om jag lägger manken till. Så det ska jag börja med idag =)

Hoppas ni har en bra torsdag!

4 kommentarer:

  1. GOGOGO! :) Får man fråga hur lång du är och vad du har för målvikt?

    SvaraRadera
  2. Glöm det, hittade i spalten till höger! ;) Nu är det bara GOGOGO! :P

    SvaraRadera
  3. Jag tror på dig! du kommer att greja det! det är alltid svårare med de här sista kilona till målvikten, varför är det så?
    men det är härligt att läsa att du njuter av ditt "må-bra-konto" :)

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt ner erkar haft det!
    Mycket mumma till näbben oxå!

    Klart du fixar 75 kilo om en månad! Jobba på vännen!
    För mej känns det äntligen lite bättre då hon kommit nu! Och då vänder det ju o humöret blir på topp igen! =)

    SvaraRadera