15 oktober 2009

Igår och idag

har varit helt ok dagar. Igår körde jag ju dubbla pass på gymmet - pump o bodystep - sen var det jobb för hela slanten. Jag gjorde dubbla portioner laxpytt med stekt ägg till lunch så jag åt detsamma till middag. På natten gick det väl ok - jag var inte så hungrig när jag åt mitt medhavda mellanmål (hallon- & kesellaröra) men efter det gick jag och smååt en del, glass bland annat =/ Inga stora grejer & inga enorma mängder men ack så onöööödigt!!

Idag blev det två promenader, en från föräldrarna och hem (45 min) och en skitsnackpromenix med tjejkompisen T (1h). Maten har varit ok (ägg till "frukost", örtfisk med potatismos till middag, frukt & 2 biscotti) men jag hade velat äta mer... Vad jobbigt det ska vara att begränsa sig ibland.

Jag tror att jag har nån form av höstdepression... Kännt mig lite låg på sistone. Hoppas det går över snart...

1 kommentar:

  1. Men du, vad är det med oss? **skickar en peppande kram!**

    SvaraRadera