08 oktober 2009

Body-skryyyyt

Jag måste skryta - jag har nyss kommit hem efter ännu ett svettigt Bopdystep-pass! Yey! Jag skulle promenerat men det regnade, jag låg i soffan, var på dåligt humör och kände inte för nånting. Då säger pojkvännen att han ska iväg till gymmet (inte samma som mig men de ligger på samma gata) då hänger jag på och vi tog bilen - snabba ryck! Och jag kör bodystep mellan kl 19-20. Jag har ALDRIG varit på gymmet så sent någonsin. Men det kvittade, för det var ett bra pass, superbra instruktör, jag blev SVETTIG som tusan och trötter jajamensan. Och nu sitter jag här, nyduschad och såååå himla nöjd med mig själv =)

Jag hade en jättemysig dag i Lund, på lunchen med min fd kollega åt jag en sallad med kyckling, mozzarella och pesto samt två små brödbitar. Vi snackade om allt möjligt o hade väldigt trevligt!

Sen strosade jag på stan, gled in i en affär med genomgående den franska lantliga stilen som jag är helt överförtjust i!! Ägarinnan var en jättetrevlig tjej i min ålder och vi började babbla direkt. Jag blev förälskad i en gammal vitmålad sekretär för 1200kr - så när jag kommit hem och mätt ut om den fick plats ringde jag och bad henne hålla den tills imorgon. Yey!! :-)

Min matdag:
Förmiddag - pyttelite kålpudding, cappuccino 1p
Lunch - kycklingsallad & bröd ca6p
Mellis - pepsi max, 1 clementin
Middag - sista kålpuddingen - 7p
Innan träning (snabba ryck!) - 1 digestivekex - 1,5p
Efter träning - kesella, yoghurt, proteinpulver, hallon. 1 digestive. 1 clementin, 1 kiwi. - 4p

Summa för dagen - ca 19,5
- perfekt!

Nöjd även med dag 4 på boot camp.
Hur har er dag varit?

2 kommentarer:

  1. Grymt jobbat!!! både med points och träning, vilken kämparanda du har!
    och man är faktiskt extra duktig när man inte känner för något och ligger i soffan och gör något istället;)
    Dag 5 let's go! :)

    SvaraRadera
  2. Herre jisses vad du är DUKTIG!!! Grymt ju! Jag längtar så jag dör tills jag ska våga mig ner till gymmet igen och se om orken håller. Det gör den nog inte riktigt riktigt än dock. Men jag ska skynda långsamt den här gången... slippa bli sjuk som man alltid blir annars ;) GRYMT!

    SvaraRadera