08 oktober 2009

O sweet lord, vilken träningsvärk!

Jag har ont typ överallt. Aj. Magen sen core i förrgår och efter bodypumpen har jag ont i rumpa, lår, biceps, rumpa, bröstmuskler, rumpa, rumpa... Bodystep är nog bra för booty camp =)

Idag blir det vardagsmotion och en promenad i em/kväll, känner att hela kroppen begär en vilodag och det ska den få. Nu ska jag snart köra in till Lund för myslunch med en fd kollega. Jag är ju bara i Lund för att jobba natt nuförtiden så det ska bli trevligt att se stan i dagsljus, strosa lite på stan, det har jag inte gjort sen jag pluggade där.

Hoppas ni får en bra dag!!

3 kommentarer:

  1. Klarar du ett helt pass med step tror jah absolut att mrl är något för dig :) Och testa gärna jam och recensera, skulle vara kul att jämföra åsikter!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat Ija! Duktig du är!!

    SvaraRadera
  3. jag tänker också ta en promenad idag, har dock inte tränat lika hårt som dig och har ingen träningsvärk men är inte så sugen på något annat (egentligen inte på promenad heller ;))
    tack för pepp kommentaren igår:)

    SvaraRadera