10 oktober 2009

Efter 1 veckas BOOT CAMP!


Vikt vid senaste vägning 77,7
Dagens vikt 76,8
Minskning -0,9

YEEEEY!! Jag såg sexan i morse (ja, den efter 7;an då alltså) och det kändes SUPER!! Egentligen ska jag bekänna att jag vägde 79,4 i måndags när jag startade mitt BOOT CAMP (vilket ju innebär en minskning på 2,6kg under denna veckan) men det var nog pga helgens synder med betoning på söndagens kanelbullsmoffande. Jag räknar dock från förrförra fredagen, min senast reggade vägdag och är nöjd med 9 hekto minus! Tror det hjälper med att hålla tillbaka kolhydraterna och äta lite och ofta! Tillbaka på en vikt nu som jag senast hade innan födelsedagen 25e juli så nu är jag på G, det känner jag!

6 kommentarer:

  1. Men du, Härligt och stort grattis!
    Nu är det bara att hålla takten i Boot Camp v.2 =)
    och du, tack så mycket för kommentaren -så tänkte jag inte på det =)

    SvaraRadera
  2. Åh suuuupergrattis!!! wow! superduper verkligen! Den här veckan har jag koncentrerat mig på att inte äta sötsaker. Nästa vecka ska jag klara det OCH lägga till nåt annat. Eftersom jag är så trött pga blodbristen så får jag ta det i etapper. Men jag ska klara detta också. Om än lite långsammare. Återstår att se på morgondagens vägning.. .:) super tjejen!

    SvaraRadera
  3. Fy faan vad gött! GRATTIS!! Riktigt strongt jobbat! Det här kommer du ju fixa alldeles galant...

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du är på rätt spår! :D

    SvaraRadera