11 oktober 2009

Helgsummering

Hej alla fina där ute, tack för era kommentarer! Vet inte vad jag hade gjort utan er, ert pepp, ert beröm, er omtanke - det betyder massor!!

Den här helgen har ju gått i jobbets tecken! Från fredag kväll till månd morgon har jag jobbat 46h på tre jobb (inkl transporter), sovit 9h och varit ledig 6h - och då har jag typ duschat, lagat mat och ätit. Så ja, nu är jag på jobb, sista natten denna perioden, och jag känner mig ganska trötter. Men det går såhär en gång ibland - jag har fokus på allt jag ska shoppa i usa och då går det genast lättare =)

Maten i helgen då?
Lördag
Frukost = 2 ägg
Mellis = min kesella- & hallonröra
Middag = hemmagjord pizza (köpt deg, skinka, grönsaker, mestadels 10% ost, lite mozzarella) - räknade inga points så jag vet inte om jag överskred men jag tror inte det.
Natt = smååt lite tyvärr, inget stort dock...

Söndag
Frukost = 2 ägg, ½ fralla med philadelphia
Mellis = frukt
Middag = kycklingwok med 4% milda minimat och röd curry och fullkornsspagetti som nudlar (åt 90g - 2points)
Dagen hitills jättebra. Nu är jag dock på jobb och jag är redan lite hungrig... Eller ja, redan, det är 4h sen jag åt. Och det finns räkmackor i kylen... Suck. Känner jag mig själv rätt så blir det en sån. Jag får meddela imorgon.

Jag ser verkligen fram emot träningsveckan som kommer!!!! Är sjukt peppad att boot(y)-camp-a den här kroppen ordentligt!! Imorgon blir det åtminstone step, kanske nåt mer pass om där är nåt bra. Härligt att längta efter träning, så vill jag alltid att det ska kännas!!

Ser att det gått bra för er också - shit vad vi är GRYMMA!!

Bring it on, bara!!

2 kommentarer:

  1. Härligt vännen!
    Har varit dåligt uppdaterad i helg både i mitt eget bloggande och i att läsa andras, men fin fina siffor du fick på din vägdag! GRATTIS! DU om nån är ju grym!

    Här ska tränas i veckan oxå! Måste verkligen få till det nu när det varit dåligt med den varan ett bra tag!

    SvaraRadera
  2. När det känns tungt så ska man ha positiva mål som gör det lättare, som du tänker på din usa resa (syftar på allt jobbande)
    Det är helt otroligt att man kan bli så peppad till att träna av att läsa bloggarna i Boot Camp, som DU fixade! Det gör att det blir lättare och roligare att träna/gå. Jag kan inte minnas när jag rörde på mig varje dag sist (om jag någonsin gjort det!)
    så TACK för en underbar ide och nu kör vi vecka två!
    fstn angående räksmörgåsen..Jag vet att du tränar sjuuuukt mycket och bra så du behöver nog inte oroa dig allt för mycket om det slinker ner en =)
    Träningsveckan? har du planer på något nytt för denna vecka? (ops,jordenslängsta kommentar! ;)

    SvaraRadera