29 juli 2009

Start snax...

Ja, då var man på plats i Kalmar och skriver från svärfars dator. Dagen har handlar om "mata-sockermonstret"... Jag är sugen på något heeeela tiden! (Ja, jag VET, alla kära lchf-are där ute, I know I know) Frukost på tåget i form av medhavda supergoda Fröig-mackor & sen lite lunch här uppe (hyffsat nyttiga båda målen) men sen fikades det med enormus chokladboll, sen middag(älgstek, potatis & gräddigkantarellsås) och lite vin och lingonpairfait till efterrätt och sen ikväll mitt favorit choklaaaad (marabou frukt&mandel...) Och därefter? Ni får gissa... Jodå, sockermonstret höll i korgen i mataffären så det inhandlades en Start-liknande müsli till frukosten (Kellogs Extra med extra stora bitar!) och jag skulle ju smaka nu ikväll. Vilket innebär att halva paketet är slut. Ja, pojkvännen hjälpte mig ju men det är i min kropp sockermonstret bor så där ligger mer start i min kropp än i hans om man säger så... Jaja, jag kan inte ändra på det här uppe, så är det bara. Men nästa vecka är det ordning på torpet igen! =) Har dock promenixat en hel del idag, uppväger inte men bättre än nada. Hoppas ni har det bra!

5 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt sockerchock, jag ösnkar att jag kunde säga att det inte låter gott men jag har inte kommit dit ännu. Sockermonstret bor kvar även i mig. Suck!
    Kram och pepp

    SvaraRadera
  2. När sockersuget väl sätter in så är det svårt att få bort det... man får hoppas att suget kommer på kvällen, så slipper man gå runt med det hela dagen! ;-)

    SvaraRadera
  3. Bara att stå ut...tufft - jag vet, men det går.

    SvaraRadera
  4. Härligt att du är tillbaka snart!! :) Har saknat det peppet man får från bloggar och kommentarer.

    SvaraRadera
  5. Trist, men ändå....mmmmm!
    Kram

    SvaraRadera