10 juli 2009

Regn regn regn

Var uppe med tuppen pga golvläggandet idag också. Snoooz. Tvättar o pysslar hemma under tiden, drar mig för att gå ut o gå i det här skitvädret... Hoppas på bättre i eftermiddag annars är det väl bara att dra på sig regnjackan, för steg måste ju samlas!

Isch, det blev för mycket mat igår - det syntes på vågen idag! (Ouch!!) Så som vanligt ger jag mig till imorgon för att se om vågen är snällare, om inte så får jag bita i det sura (igen...) och regga ett fett plus denna veckan också. Kvällen kommer bjuda på middag & vin vin vin med goda vänner så det kan gå åt vilket håll som helst - ska försöka hålla igen lite ändå. Och släpa ut mig på promenad! Inte så lätt med viktminskning på semestern...

Nu ska jag ta hand om tvätten och sen sy en löpare av tyget som blev över när jag klädde om stolen. Vad hittar ni på en regnig ledig dag??

1 kommentar:

  1. tack för peppandet! grejen är att jag vet inte vad som hänt, ett tag var jag verkligen på gång klarade stå emot alla sug osv och såg att jag lyckades.. men nu går det inte, jag är inte alls disciplinerad, inte ens med träningen som jag annars älskar och tränade ofta! när jag försöker stå emot ett sug så ersätter jag det med annat.. men det är ju bara att bestämma sig och ta tag i det (lättare sagt än gjort).. lycka till med din viktminskning!

    SvaraRadera