09 juli 2009

Stega på du också!

Jodå, min Operation Normalitet går ganska bra faktiskt. Både i förrgår och igår gick det ok, i förrgår smååt jag inte så mkt på natten utöver frukt - och igår hade vi svärmor på middag så det kanske blev lite mycket spagetti & köttfärssås och ja, den där Ben & Jerry-glassen igårkväll kanske det inte fanns plats för egentligen (skulle fira att jag nu har semester i en månad!!) Men för mig är huvudsaken att jag rör mig mer plus att TÄNKET är mer normalt - att jag varken svälter eller överäter. Och - det blev 75 minuter powerwalk med T i förrgår och 90 minuter med S igår, känns kanon!

Vågen är på mindre än den va i helgen och i början på veckan, men fortf på plus sen i fredags. Vi får se hur den här dagen blir men jag kan hantera ett plus imorgon om det blir så, är ju medveten om vad jag stoppat i mig och känner att huvudsaken är att jag vänt trenden.

Idag ska jag få nya golv i sovrummet (hyreslägenhet & plastmatta - blä - nu blir det iaf klickgolv) så jag ska snart fly hem till syrran, först ska vi ut o promenera o sen äta mumsig frukost.

Jag har gått med på sidan Tappa.se - en gå-ner-i-vikt-sajt som fokuserar på att man ska göra av med mer än man stoppar i sig. "Du får ett personligt stegmål från Tappa.se. Det baseras på din längd, vikt och ålder. Följer du ditt stegmål kommer du gå ner i vikt utan att ändra din kost." Dom har gratiserbjudande just nu - prova i 30 dagar! Klicka in dig o anmäl dig här så kan vi ju tävla lite mot varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar