14 juli 2009

steg steg steg & nya jeans

Igår kom jag upp i 18500 steg, alltså långt över målet på 11 000 - MEN eftersom helgen (bakislördag) innebar passivitet så är snittet /dag 8680 - så det blir att försöka ta igen det. Hade en superbra dag igår, under 1400 kcal (där stegen brände över 1000) men vågen är inte min kompis idag för det - så snart ska jag i promenadkläderna och iväg. Ikväll blir det ju grillning hos päronen - brukar sällan vara nådigt...

Igår gick jag på stan en sväng o provade jeans på Vero Moda - det blev ett par på rea (700 innan, 350 nu), ljusa sommarjeans - i ny storlek 30/34 - YeY! Det har jag nog aldrig haft - gick nog från 38,40, 42 o 44 o när man började handla jeans på JC och liknande började jag direkt med större.
OK, jag inser att det är modellen det beror på för några 31:or kom jag inte i. Har som störst haft 34/34, den senaste tiden har jag levt i mina (något förstora) 32/34 och smaljeansen är 31/34 (som går på men inte sitter särskilt snyggt, så har det varit nu en månad...)

Här kommer bilder på nya jeansen - bort med lite lårflebb så hade jag inte haft så mycket att klaga på...

2 kommentarer:

  1. Sitter ju som en smäck!
    Skitsnyggt
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så snygga jeans! Satt skitfint på dej!

    SvaraRadera