11 juli 2009

Vägdag -76,2

Morgonens vikt= 76,2 vilket innebär +0,9

Ja, jag får ta det - har haft en krängig vecka men de senaste dagarna har ändå tänket varit mycket bättre och det är det viktigaste, att jag inte är lika obsessed med mat - alltså fungerar Operation Normalitet ganska okej! Igår åt jag nyttigt hela dagen OCH släpade ut mig på en timmes promenad trots skitvädret! När vi åt på restaurang på kvällen valde jag fisk som kom med en massa goda grönsaker och några små potatisar. Jag skippade brödet och valde bort egen dessert, smakade på pojkvännens istället. Vinet flöööööödade och det blev ett par mojitos också (kalorier jag har svårt för att avstå ifrån = jag är en semesteralkis!!) Ergo = idag är jag bakis men trots jag egentligen vill kränga pizza så har jag börjat dagen med knäckebröd med makrill i tomatsås på. Har väldigt svårt att tro att dagen kommer fortsätta såhär bra... men men, jag ska göra mitt bästa! Ha en skööön lördag!

2 kommentarer:

  1. tur att du finns o peppar mej!
    Måste ta tag i detta nu!
    Kämpa på!

    SvaraRadera
  2. Mojitos kan vara min största svaghet i världen! MYCKET värre än Ben&Jerry's, iallafall på sommaren... Mums!

    SvaraRadera