02 juli 2009

puh!

Vågen i morse var precis samma som igår. Mindre än förra veckan men ännu inte nere på lägstanoteringen... Vätskeansamling i kroppen pga värmen kanske. Men dryyygt.

Oj vad varmt det är i Malmö idag - 29 grader enligt smhi... Jag skulle ändå hem o titta till syrrans o hennes familjs lägenhet nu när dom är på cypern så jag tog en timmes omväg hem, sammanlagt 75 minuter - SVETTIGA minuter!!! Såg ut som om jag precis klivit av en spinningcykel när jag kom hem. Nu har jag ätit knäckebröd med keso & avokado och en himla massa jordgubbar - man är verkligen inte sugen på lagad mat alls i den här värmen... Jobbar i natt också, ser sen fram emot helgen med en massa kvalitetstid i solen med nära o kära, börjar med park-grillning & rosévin =) Vad ska ni hitta på??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar