19 juli 2009

ja vart håller jag hus...? Och vägdag 77,2

Nä, jag har inte tagit någon bloggpaus, jag har bara tappat allt vad karraktär heter - jag tror det kallas semester... Och som så många av er andra blir det mer sällan mellan blogg-inläggen när det går dåligt.

Vägdag i fredags visade på 77.2 - alltså ytterliggare +1kg från förra veckan och tro inte att jag har lagt av med onyttigheterna för det. Jag tror det kallas svacka också...

Det händer en massa festligt hela tiden och trots jag preppar med frukt, knäckbröd osv så stoppar jag ändå i mig annat - glass, choklad, nötter & kladdkaka till exempel... Jaja, jag ser ju vad som händer (speciellt på magen...) och får ta smällen när motivationen sätter in, I guess.

Av någon anledning blir månd-onsd alltid bättre, långpromenader o bra mat o sen går det utför. Igår var det en vecka till min födelsedag - höhö, i mål då nä, bara längre o längre ifrån. Men men, veckan som kommer ska jag försöka hålla mig i skinnet så att jag kan fira med gott samvete på födelsedagen den 25e.

1 kommentar:

  1. hej tjejen, sommaren är förädisk för oss alla.. du är inte ensam vill jag bara säga!!!!!

    SvaraRadera