01 juli 2009

Andas ut men kämpar på

Ja, vågen var mycket snällare mot mig idag. Tack för det! Blev två finn crisp med messmör igår kväll när suget kom men det tycker jag är ok - och det blev två likadana i sällskap av en hallonsmoothie nu till frukost och snart väntar stranden, jag gjorde extra smoothie att ha med dit plus lite annan frukt. Åh kanske köpa jordgubbar på vägen ner... Älskar att bo så nära stranden, det är så skönt att bara ligga o slappa o babbla med kompisen om allt o inget.

Tankar om mål och måldatum
Idag är det första juli. Herregud vad tiden går... Den 25e fyller jag år - blir 29... Nästan 30. Fast ändå inte. Har ingen åldersnoja alls faktiskt. Fyller om 3 veckor. Minus 3 kilo då? =) Hmm, det är svårt svårt svårt nu på sommaren. Speciellt eftersom jag går på semester på onsdag nästa vecka. Men jag ska kämpa på! Ett annat datum som jag tänkte hade varit trevligt att var i mål är den 12e september. Då fyller pojkvännen 30 och jag ordnar big överaskningsfest till honom. Det är om drygt 10 veckor - och jag har ca 5 kilo kvar. Det KAN gå, om jag kämpar på under hela sommaren. Och jag har inga planer på att bara skita i allt för att det är sommar eller kämpa för att bara hålla vikten, nä jag är för målmedveten för det, jag vill dit NU - eller i alla fall så fort som möjligt... OK, så ett halvkilo i veckan. Kom igen, det klarar jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar