23 juli 2009

Beslut om crosstrainer...

Jag hittade en crosstrainer på blocket - den näst bästa på Intersport (enda skillnaden var att den saknade program och att man ställde in motståndet med en ratt ist för med knappar) - kostar 4500 ny och prutade ner den till 2000 på blocket. Kanon, tänkte jag! Så när jag idag lunchat med vännerna på stan gick jag in på Intersport för att kolla på den igen - och då kom jag fram till att den är STOR SOM ETT HUS!!! F-A-N rent ut sagt. Nä, det går inte. Jag vill inte ha den framme alltid, tycker det är skitfult (jag är ganska mån om hur min lägenhet ser ut, lägger ner ganska mycket tid och pengar på inredning) och nä, jag får acceptera att i dagsläget finns det helt enkelt ingen bra plats för den. Jo, i hallen - om pojkvännen kan göra av med sina två tävlingscyklar á 40 000 kronor styck. I think not. Så där är beslutet fattat. Skit också - nu är jag tjurig...

1 kommentar:

  1. Vad synd att du valde bort crosstrainern. Jag har en billig variant från ellos, älskar den! Använder den nästan daligen även om jag tränar på annat sätt också. Nästa gång jag köper en kommer jag satsa på en dyrare/bättre - för trots att crosstrainers är stora och fula så är de underbara!

    Måste säga att jag blev lite nyfiken på din stegräknare, hur funkar den? Drömmer om en att ha i väskan som själv känner av steglängd så slipper man själv ställa in det.

    Grattis i efterskott!

    SvaraRadera